Mitkä ovat brändin tavoitteet
Aloitin brändi-identiteetin kartoittamisen alkuun miettimällä yrityksen tavoitteita, toiveita sekä visiota. Ikonista on minun toinen yritykseni ja koska toteutin identiteetin itsenäisesti pystyin hyödyntämään yrityksen tulevaisuuden tavoitteita, haluttua mielikuvaa ja sitä miten minä toimin yrittäjänä ja palvelun tarjoajana.
Kokosin alkuun yritykseni toiminnat, palvelut ja tavoitteet helposti luettavaan muotoon. Aloin keräämään tiettyjä esiin nousevia ja erottuvia ominaisuuksia. Näitä hyödynsin halutun tunnelman luomisessa. Minulle on tärkeää, että asiakas kokee lisää itsevarmuutta, iloa ja hyvää oloa pukeutumisessaan, joten oli selvää, että nämä ovat kantavia ajatuksia, joita hyödynnän brändin identiteetissä.